România în TIMSS 2019: Raportul de țară

Acest document reprezintă raportul național pentru ICCS 2022, oferind o analiză detaliată a rezultatelor obținute de România. Raportul include informații despre eșantionare, metodologia utilizată și rezultatele studiului, precum poziția României la nivel internațional și perspective asupra elevilor, profesorilor și directorilor. Sunt incluse concluzii bazate pe analiza datelor contextuale, precum implicarea civică, încrederea în instituții și percepția cetățeniei europene, însoțite de recomandări de politică educațională.

Dragoș Iliescu http://fpse.unibuc.ro/despre-noi/cadre-didactice/userprofile/dragosiliescu (FPSE, UniBuc)https://unibuc.ro/ , Lucian Ciolan https://unibuc.ro/despre-ub/organizare/conducere/prof-univ-dr-lucian-ciolan/ (FPSE, UniBuc)https://unibuc.ro/
09-23-2021

Laboratorul de Testare la Scară Largă pune la dispozitie spre descărcare raportul național pentru ICCS 2022, oferind o analiză detaliată a rezultatelor obținute de România în cadrul acestui studiu internațional.

Raportul include informații despre eșantionare, metodologia cercetării și rezultatele detaliate: poziția României în cadrul studiului ICCS 2022, precum și perspectivele asupra elevilor, profesorilor și directorilor.

De asemenea, raportul cuprinde concluzii bazate pe analiza datelor colectate din chestionarele de context, evidențiind factori precum implicarea civică, încrederea în instituții, și percepțiile asupra cetățeniei europene.